Шведската компания Hennes & Mauritz, по-известна по цял свят като H&M, предлага на своите клиенти мода и качество на най-добра ценa по устойчив начин.
Основана през 1947 г., днес близо 70 години по-късно, марката е синоним на достъпна и качествена мода – винаги в крак с последните тенденции. Компанията присъства на 61 пазара по света с повече от 3900 магазина, в които работят над 148 000 души. H&M предлага богата гама продукти за жени, мъже, тийнейджъри и деца в колекциите си: Woman, Men, Kids, DIVIDED, L.O.G.G., H&M Underwear, Accessories, HM+, Mama и Beauty.
H&M влиза на българския пазар през март 2012 г. Към момента марката има 19 магазина в страната, от които 9 в София, а останалите - във Варна, Бургас, Пловдив, Плевен, Стара Загора, Велико Търново, Благоевград, Сливен и Русе.
Освен H&M, портфолиото на групата включва и марките COS, Monki, Weekday, & Other Stories и Cheap Monday, както и H&M Home.
H&M е първата сред водещите световни модни компании, която стартира глобална програма за събиране на дрехи „Garment Collecting” и поощрява клиентите да предават нежеланите си дрехи във всеки един от над 3600 магазина на компанията по света. За всяка торба стари облекла и домашен текстил, оставени за рециклиране или повторна употреба, те ще получават ваучер за отстъпка. С тази кампания H&M цели да затвори производствения цикъл в модата, като създава нови колекции от рециклиран текстил и по-устойчиви материи.