Събития и новини

Диляна Попова, Малдивите, съвършеното лято…


Когато мечтаете за перфектната ваканция, си представяте далечни острови, безкрайни бели плажове, изумрудени води… Образът на красива жена допълва съвършенството на мига със своя естествен чар и превръща пейзажите в приказна картина. Нейната елегантност, флиртът й със слънцето и вълните, ви помагат да усетите природата с всички свои сетива...

 

Разбира се говорим за Малдивите – мястото, на което човек отива, за да се потопи в романтика и безвремие. Именно тези пясъчни острови бяха избрани за сцена на ексклузивната фотосесия, в която една от най-харесваните българки – Диляна Попова се снима за оптики ZEISS VISION CENTER, Grand Optics и Joy Optics. Красива, елегантна, винаги различна, актриса, модел – такава е героинята на тази вдъхновяваща приказка. Заради безупречната ѝ елегантност и позитивно излъчване една от най-реномираните компании в България – „Джой Фешън“ я избра за рекламно лице на своите три вериги оптики.

 

Лазурните ѝ котешки очи са сякаш естествена част от модните тенденции. Лицето ѝ притежава съвършения овал, на който всички модели от колекциите пролет-лято 2019 стоят като изработени по поръчка. Красотата ѝ се подчертава от островния декор и фотосесията се превръща в увлекателен филм, в който кадър след кадър се появяват нови, модерни и изключително атрактивни очила.

 

Цветовете са смели – червено, синьо, бяло, а формите – разнообразни и нестандартни.

 

Ако говорим за топ тенденции, трябва да започнем с изключително женствените модели тип „котешко око“, но със силно подчертани и изострени краища. Тенденцията се появи в края на лято 2018 и постепенно набира все по-голяма популярност, а това лято ще е хит стил при очилата.

 

Image1

 

Класическият модел „котешко око“ също запазва сериозните си позиции – никога няма да сгрешите с избора на такива рамки, защото пасват на почти всяка форма на лицето и дават усещане за стил и елегантност.

 

Image2

 

В същото време смелите геометрични форми се приемат за не по-малко оригинален избор за сезона. Леко футуристичният им ефект придава ретро усещане, но с нотка на екстравагантност.

 

Image3

 

Ако острите ръбове просто не са вашата форма, тогава заложете на слънчевите очила с кръгли стъкла. Формата  е сред най-модерните и актуални за 2019 г., особено когато са огромни.

 

Image4

 

По отношение на стъклата можете смело да заложите на крайностите. Ако искате да сте модерни, това лято задължително трябва да имате очила с прозрачни стъкла, които бързо добиха огромна популярност. А и все пак изражението на очите е важна част от летния флирт – може да го подчертаете с прозрачни стъкла във вашия предпочитан цвят.

 

Image5

 

Ако държите да запазите своята загадъчност, изберете огледалните стъкла. Белег за стил, винаги впечатляващи и ефектни, с тези очила няма как да останете незабелязани.

 

Image6

 

И кулминацията на вашето съвършено лято – цветята и мънистата са сред най-актуалните тенденции този сезон, особено ако сте на плажа.

 

Image7

 

Където и да сте обаче – в офиса, в града или сред природата, слънчевите и диоптричните очила са перфектният аксесоар, който допълва вашия стил. Затова непременно добавете щипка лукс към своето лято с очила от магазините на ZEISS VISION CENTER, Grand Optics и Joy Optics. За повече информация посетете www.grandoptics.bg или www.joyoptics.bg.

 

 

Фотограф: Костадин Кръстев-Коко

 

Русенският музикант Иво Минчев се готви за истински подвиг - китарен маратон за деца с опорнодвигателни проблеми.

 

В MallRousse, къде другаде!

 

На 6 април Иво ще свири в продължение на 10 часа без прекъсване, в подкрепа на фондация „Александър Русев“!

 

Началото на събитието е от 10:00 ч. и продължава до 20:00 ч.

 

За тези от вас, които не могат да дойдат на място, но желаят да помогнат, предоставяме банковите сметки на фондацията:

 

ТБ „Юробанк България“ АД

BIC: BPBIBGSF

IBAN: BG 06 BPBI 7921 1045 5933 01 – BGN

BG 85 BPBI 7921 1445 5933 01 – EUR

 С настъпването на пролеттаMall Rousse поставя началото на една цветна симбиоза с талантливата актриса Евгения Явашева, която ще виждате като негово рекламно лице! Богатството на актьорската й душа и цветовете на мола пресъздават емоциите и разнообразието, които могат да се открият в Mall Rousse, къде другаде! Разберете малко повече за нея от интервюто:

 

Какъв е ежедневният ти стил на обличане?

 

Замислям се как да отговоря, защото понякога ми се налага да се преоблека по няколко пъти на ден, в зависимост от това какъв ми е ангажиментът. Като цяло, гледам да ми е удобно. Най-често съм в спортно-елегантния стил.

 

Обувки на токчета или маратонки?

 

Откакто съм майка на две деца слагам обувки на ток само на сцената или на официален повод.

 

С аксесоари или без аксесоари?

 

Винаги нося обеци, те са ми слабост, колкото и да имам не ми стигат. Имам и доста шалове.

 

Дамска чанта или раница пълна със сценарии?

 

Раница! Голяма и тежка! Когато съм с дамска чанта, независимо колко малка е, успявам да напъхам в нея невероятно количество неща. Направо не знам, дали трябва да се нарича все още дамска чанта - по-скоро работни малки дисаги.

 

Знаем, че преподаваш на деца в училище, какво биха казали, виждайки те в различните превъплъщения, като рекламно лице на Mall Rousse?

 

Да, преподавам в Национално училище по изкуствата проф.Веселин Стоянов и в работилничка за театър Мармалад. Децата чакат с нетърпение да видят първия билборд, както и аз. Те винаги се вълнуват за моите участия. Спомням си колко беше вълнуващо, когато аз гледах моите учители.

 

Кои цветове изразяват най-точно твоята душевност?

 

Душевността е нещо толкова богато, пъстро, променящо се, с толкова много нюанси… как мога да я определя с един-два цвята? Наистина нося всякакви цветове. През годините минах през различни периоди. Например, когато бях на 16-17 г. носех само черно. Ако някой тогава ми беше казал, че ще имам розови дънки и яке никога нямаше да повярвам.

 

Какво откриваш в Mall Rousse за себе си?

 

Най-често ходя в Mall Rousse, за да купя подарък. Може да се каже, че свързвам мола с приятели, техните деца и много усмивки. И да не забравяме Киното. Когато се роди дъщеря ми, първият път когато я оставихме на баба й беше, за да отидем на кино. Да, за мен Mall Rousse е място, където вероятността да ти се случи нещо хубаво е 99%. Този 1% е за онзи случай, в който си отделил 2 часа от графика си да напазаруваш за вкъщи, да купиш обувки на сина си, парфюм за рождения ден на приятелка и дъщеря ти да направи някоя неочаквана беля. Тогава настава паника за кратко, но после се сещам с усмивка дори и за тези моменти.

Страница 4 от 107